Rosa d'e-Vents personals i trasnferibles.

Rosa d'e-Vents personals i transferibles.

Bufades i Rebufades. Alenades, Vals de venda i Vendavals diversos. Tramuntanades, de paraula i d'altres ventades desventrades. Deponent, activarem vídeos. I de Gregal, agregarem mig jornal de mots, a cops de Mestral, per Llebeig que sigui. I ens vantarem d'inventar un collage de Xaloc per garbinejar paraules, si no se les endú Vent.



Així què? Véns?


dijous, 6 d’octubre del 2011

:( Snif, Jobs


En obrir l'ordinador avui he vist l'esquela que ha dedicat Apple a Steve Jobs. Potser el millor homenatge que puc fer-li a un individu que, sense conèixer de res, em mereixia admiració professional i un respecte considerable és fer-li saber, ja no a ell, que al capdavall ara li importarà ben poc (i segur que abans de morir tampoc li hauria estat rellevant tenir aquesta dada), sinó a la resta del món com de bé m'ho he passat i, de fet m'ho passo, amb les eines que han sorgit de la seva brillant manera de fer. De sobte, m'he adonat que he estat envoltat d'aparells amb el logotip d'Apple des de fa més de 25 anys. No vaig haver de decidir entre els aparells de la seva companyia o els de la competència. Vaig arribar al primer Mac per raons professionals i va ser un amor a primera vista. Des d'aleshores, i amb només un breu parèntesi, també per raons laborals, amb diferents aparells i sistemes operatius que servien per enyorar cada cop més la pometa de marres, sempre he tingut un mac a la meva vida.

Eren tan elegants que fins i tot quan es penjaven (que també ho feien) ho feien amb gràcia. Recordeu aquella bomba encesa que anunciava fatídicament el desastre? Encara conservem els Macintosh  Classic i el Classic color amb què vaig escriure els meus primers contes i el Macintosh LC II amb què vaig dissenyar totes les premaquetes del setmanari L'Hora del Garraf. Batalles i batalletes professionals i moltes nits de vetlla en la seva companyia formen part d'un bagatge del qual en la distància l'Steven Jobs en forma part.

Així que aixecarem una copa a la teva salut mentre recordo, per estricte ordre de defunció, els noms de tots els Mac's que he tingut a les mans:

Mac Beth
Mac Arthur
Mac Koki
Mac Abeo

i el Mac Quinto al qual també dic Mac Abro perquè el vaig comprar per tot Sants

No sé si hi haurà més Apples a la meva vida. Jo espero que sí, però, reinterpretant el que deia no fa gaire un titular de prensa anglès, A Apple se li ha girat Jobs. Avui, de forma definitiva i inapel·lable. :(Snif, Jobs

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada