Rosa d'e-Vents personals i trasnferibles.

Rosa d'e-Vents personals i transferibles.

Bufades i Rebufades. Alenades, Vals de venda i Vendavals diversos. Tramuntanades, de paraula i d'altres ventades desventrades. Deponent, activarem vídeos. I de Gregal, agregarem mig jornal de mots, a cops de Mestral, per Llebeig que sigui. I ens vantarem d'inventar un collage de Xaloc per garbinejar paraules, si no se les endú Vent.



Així què? Véns?


dissabte, 10 de març del 2012

Constituïda l'Assemblea Nacional Catalana






No tinc clar si aquest cop va de debò. No tinc clara la sensació d'estar fent història. No tinc clar si som en el camí correcte. Serà bàsicament que dubto molt de les coses, en termes generals. Una cosa sí que tinc clara. Si avui era el dia, no me’l volia perdre. Si hem fet història ja ho llegirem algun dia en els llibres i si no ens posem a caminar, mai no sabrem si anem en la direcció correcta i, sobretot, no ens moure'm del lloc. Així que el millor és que les imatges parlin per elles. Les acompanyo amb els testimonis enganxats al vol de la Montserrat Comas, del Toni Alba i del Carles Campuzano. Tres veus ben diferents amb les que comparteixo coneixença i vincles personals i professionals.

2 comentaris:

  1. Hola, Jordi...

    Només dir-te que m'agrada molt el teu blog: el que escrius i com ho escrius.

    Miguel Ángel Román (sí, sóc jo...)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs, quina alegria, sí, que siguis tu... i que t'agradi el bloc.

      Elimina